Veelgestelde vragen

Klantcontactformulier

Velden met een * zijn verplicht.

Welk model telefoon of tablet heb ik?

Welk model telefoon of tablet u heeft kunt u bij sommige telefoons en tablets zien als u de telefoon of de tablet (opnieuw) opstart.

En anders kunt u het type altijd terugvinden in de instellingen. Weet u niet hoe dat moet, of bent u bang om de telefoon of de tablet te ontregelen en is er niemand in de buurt om u te helpen? Mail ons, dan helpen wij u graag! U kunt natuurlijk ook het klantcontactformulier hiernaast invullen.

Welke lader is geschikt voor mijn telefoon of tablet?

Om te weten welke lader voor uw telefoon of tablet geschikt is zult u eerst moeten weten welke type aansluiting het apparaat heeft.

U kunt hier de verschillende soorten aansluitingen vinden: USB-soorten

Verkopen jullie ook telefoon en tablet hoesjes?

Jazeker, alleen zijn die op dit moment (nog) niet onze webshop te vinden.

In principe kunnen wij (zo goed als) voor alle modellen telefoons en tablets van Apple en Samsung hoesjes leveren. En vaak ook wel voor de overige merken, vraag ons naar de mogelijkheden.

Wilt u weten of er voor uw telefoon of tablet bij ons een passend hoesje te bestellen is, mail ons of vul het klantcontactformulier hiernaast in.

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?

Wij vinden het natuurlijk ook heel vervelend dat uw bestelling nog niet is geleverd en zullen er alles aan doen om dat op te lossen.

Als u ons mailt of het klantcontactformulier hiernaast invuld en verstuurd, dan gaan wij direct onderzoeken waardoor de vertraging is ontstaan.

Het product dat ik gekregen heb ziet er anders uit.

Het kan voorkomen dat het product dat u geleverd krijgt een iets andere kleur en/of vorm heeft dan dat op de foto in de webshop te zien is. Als u specifiek een bepaalde productkleur heeft gekozen en dat product zou door omstandigheden niet op voorraad zijn, dan overleggen wij uiteraard met u of dat akkoord is.

Voorbeeld: u besteld een zwarte laadkabel en er is van dat type alleen nog maar een witte op voorraad dan bieden wij u de keuze om te wachten tot de door u in eerste instantie gekozen kleur weer op voorraad is, of u gaat akkoord met het leveren van een andere (in dit voorbeeld wit) kleur.

Hoelang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op ieder bij ons gekocht product krijgt u de door de fabrikant bepaalde garantie. Dat is meestal 1 jaar na aankoop.

Mijn product is defect (garantie), wat nu?

Wij vinden het natuurlijk ook heel vervelend dat het bij ons gekochte product defect is en zullen, voor zover mogelijk, er alles aan doen om dat op te lossen.

Als u ons mailt of het klantcontactformulier hiernaast invuld en verstuurd, dan nemen wij zsm contact met u op.

Is een retourzending gratis?

Nee, de kosten voor verzending van uw product naar mobielencomputer.nl zijn voor uw eigen rekening. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. U bent zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport naar mobielencomputer.nl

Kan ik 'op rekening' kopen?

Nee, bij mobielencomputer.nl kunt u niet 'op rekening' kopen. U kunt dus niet achteraf betalen.

Repareren jullie ook telefoons, tablets en computers?

Jazeker! U kunt bij mobielencomputer.nl ook uw telefoon, tablet en computer laten repareren. Neem voor een reparatie echter eerst contact met ons voordat u iets opstuurt!